Coöperanten Storm CVBA ontvangen opnieuw 5% dividend.

De coöperatie Storm CVBA keert aan haar coöperanten een dividend uit van 5%.

Op zaterdag 12 mei 2018 vond de Algemene Aandeelhoudersvergadering van Storm CVBA plaats in de kantoren van Storm te Antwerpen. De aandeelhouders konden er stemmen over o.a. de goedkeuring van de jaarrekening en de uitkering van een dividend over het boekjaar 2017.

Storm CVBA telt op vandaag 2361 coöperanten voor de windparken in Wachtebeke, Wielsbeke, Maasmechelen, Westerlo, Geel, Desselgem, Meer, Dilsen-Stokkem, Lokeren, Zandvliet, Minderhout en de Haven van Gent. Zij brachten samen € 5.485.000 aan kapitaal in. Storm CVBA investeert die gelden rechtstreeks in de windparken van Storm.

Deze investering levert de coöperanten nu een dividend van 5% op.

Alle omwonenden van de Storm-windparken krijgen de mogelijkheid om in de Storm-windparken te participeren via Storm CVBA. Eén aandeel in de coöperatie kost 125 euro. Elk gezinslid kan tot 24 aandelen kopen.

De jaarrekening en het jaarverslag van Storm CVBA zijn online te vinden op www.storm.be.

Eveline D.Milonas Storm Management NV

Storm is een Belgische windparkontwikkelaar. De belangrijkste stakeholders van Storm zijn TINC Comm.VA, PMF Infrastructure Fund NV, ParticipatieMaatschappij Vlaanderen NV, Black Swan NV en Clean Energy Invest CVBA. Omwonenden kunnen participeren in de Storm-windparken via de coöperatieve Storm CVBA.

Storm
Katwilgweg 2