De coöperatieve Storm keert opnieuw 5% dividend uit

6e algemene vergadering Storm CV gaat voor het eerst digitaal door

Op zaterdag 4 juli 2020 vond de Algemene Aandeelhoudersvergadering van Storm CV plaats. Voor het eerst in de geschiedenis van de coöperatieve ging de Algemene Vergadering via digitale weg door. De coöperanten konden op voorhand stemmen over o.a. de goedkeuring van de jaarrekening en de uitkering van een dividend over het boekjaar 2019.

De Algemene Aandeelhoudersvergadering van Storm CV vindt traditiegetrouw plaats op de tweede zaterdag van mei. Door de Covid 19-pandemie werd deze uitgesteld naar begin juli. De coöperanten van Storm CV werden gevraagd om hun stem voor aanvang van de vergadering via brief of via digitale weg uit te brengen. De resultaten van de stemming werden vandaag gepresenteerd.

Voor het zesde opeenvolgende jaar werd de uitkering van een dividend van 5% goedgekeurd.

Storm CV telt op vandaag 3.209 coöperanten voor de windparken in Wachtebeke, Wielsbeke, Maasmechelen, Westerlo, Geel, Desselgem, Meer, Dilsen-Stokkem, Lokeren, Zandvliet, Minderhout, Melsele, Pelt en de Haven van Gent. Zij brachten samen € 7.731.625 aan kapitaal in. Storm CV investeert die gelden rechtstreeks in de windparken van Storm.

Alle omwonenden van de Storm-windparken krijgen de mogelijkheid om in de Storm-windparken te participeren via Storm CV. Eén aandeel in de coöperatie kost 125 euro. Elk gezinslid kan tot 24 aandelen kopen.

De jaarrekening en het jaarverslag van Storm CV zijn online te vinden op www.storm.be.

Eveline D.Milonas Storm Management NV

Storm is een Belgische windparkontwikkelaar. De voornaamste stakeholders van Storm zijn TINC Comm.VA, PMF Infrastructure Fund NV, Clean Energy Invest CVBAParticipatieMaatschappij Vlaanderen NV en Black Swan NV.

Omwonenden kunnen participeren in de Storm-windparken en groene stroom afnemen aan een voorkeurstarief via de coöperatieve vennootschap Storm CV.

Storm
Borsbeeksebrug 22