Opnieuw dividend van 5% voor de coöperanten van Storm CVBA.

De coöperatie Storm CVBA keert aan haar coöperanten een dividend uit van 5%.

Op zaterdag 11 mei 2019 vond de Algemene Aandeelhoudersvergadering van Storm CVBA plaats in het buurtcentrum Sint-Anneke Centrum op Linkeroever te Antwerpen. De aandeelhouders konden er stemmen over o.a. de goedkeuring van de jaarrekening en de uitkering van een dividend over het boekjaar 2018.

Storm CVBA telt op vandaag 2868 coöperanten voor de windparken in Wachtebeke, Wielsbeke, Maasmechelen, Westerlo, Geel, Desselgem, Meer, Dilsen-Stokkem, Lokeren, Zandvliet, Minderhout, Melsele en de Haven van Gent. Zij brachten samen € 6.804.625 aan kapitaal in. Storm CVBA investeert die gelden rechtstreeks in de windparken van Storm.

Deze investering levert de coöperanten nu een dividend van 5% op.

Alle omwonenden van de Storm-windparken krijgen de mogelijkheid om in de Storm-windparken te participeren via Storm CVBA. Eén aandeel in de coöperatie kost 125 euro. Elk gezinslid kan tot 24 aandelen kopen.

De jaarrekening en het jaarverslag van Storm CVBA zijn online te vinden op www.storm.be.

Eveline D.Milonas

Storm Management NV

Storm ontwikkelt, bouwt en exploiteert windparken op land in België. Het bedrijf heeft een vijftigtal windturbines operationeel of in aanbouw. De voornaamste stakeholders van Storm zijn TINC Comm.VA., PMV NV (en verwante vennootschappen), Clean Energy Invest CVBA en Black Swan NV (en verwante vennootschappen). Lokale besturen die dat willen, kunnen mee aandeelhouder worden van de windparken van Storm. Omwonenden kunnen rechtstreeks participeren in de Storm-windparken via de coöperatieve Storm CV.

Borsbeeksebrug 22 2600 Antwerpen

www.storm.be